lundi 10 novembre 2008

start

In primul rand incep cu inceputul. Era sa pierd avionul pentru ca nu m-am trezit. Am uitat sa imi pun alarma si aveam telefonul pe « silent ». Stupid. Mama ma astepta in fata casei, nu putea sa intre pentru ca singurul rand de chei existent era la mine, dupa ce in euforia serii de sambata cand mi-am pierdut capul, mi-am pierdut si cheile de la casa.

M-am trezit la limita, anume la 6 30 fara a avea bagajul facut. La 7 fara 10 eram déjà la mama in masina, cu un mare bagaj si multe dubii ca mi-as fi uitat lucruri existentiale acasa. Am verificat si am descoperit ca aveam pasaportul, cardul si niste bani. Aaa, si aparatul foto. Asa ca ma puteam considera ready to go. Am ajuns la Baneasa, apoi direct la Bruxelles. In avion am deschis ochii doar sa mananc un sandwich, apropos bravo Blue Air pentru parteriatul cu Snack Attack. Saved the day.

Apoi in acelasi stil haotic am ajuns in centrul orasului.
Fara roaming activat. Super. Cardul de franta nu mergea. Lux din nou. Noroc cu my friend the internet care a salvat situatia. Am dat de Amelie. Super sympa. Am luat pranzul si apoi mi-am facut siesta neplanificat, cu un fel de lesin langa laptopul care se blocase.

Plimbare, bere, si some belgian fries, am fost belge today. Si mai sunt si maine si poimaine.

Aucun commentaire: