mercredi 12 novembre 2008

Ieri totul a fost inchis. Mi-am luat un abonament de o zi pt transport si am batut orasul in lung si n lat. M-am dus la capetele liniilor in cautarea cartierelor sarace. Nu prea am gasit. E cam prea dichisit totul. Anyway, f placut de trait. Tranquille, fara griji. Dupa-masa am gait cateva muzee deschise si mi-am petrecut timpul la expozitii si in magazinele muzeelor. Dragut la Palais Bozar. Am facut multe photos dar nu am timp sa le transfer. Am luat cina intr-o locatie tipica si am mancat carne gatita in bere, NORMAL. La final, am fost primit o scurta introducere in lumea studenteasca de aici, pe genul cum e cu fratiile, cat de important e sa faci parte din una si cam care e procedeul de admitere intr-o asemenea structura. Ar fi multe de povestit aici si povestea ar putea parea ushor incredibila. Si cum acuma, ma grabesc sa prind un tren care sa ma duca Gent si Brugge(las lille pt maine), ciao ciao. (e prea simpatica povestea sa o stric cu o istorie zisa in fuga).

Aucun commentaire: